Aptaujas rezultāti par labbūtību darbā

Aptaujas rezultāti par stresu un labbūtību darba vietā

Pēdējo gadu laikā esam veiksmīgi apkopoti datus no “Labbūtība darbā” aptaujām, kas tika veikta 2022., 2023. un 2024. gadā, un rezultāti rāda dažādas tendences. ☑️ Labās ziņas: Pēdējo divu gadu laikā izdegšanas un augsta stresa līmeņa rādītāji ir samazinājušies par 10%, salīdzinot ar 2022. gadu. Tas liecina, ka cilvēki arvien vairāk apzinās stresa negatīvo ietekmi […]

Aptaujas rezultāti par stresu un labbūtību darba vietā Read More »

Kouča klienta portrets

Vidējais kouča klienta portrets: kas viņi ir un ko viņi meklē?

Koučings ir kļuvis par svarīgu rīku daudziem cilvēkiem, kuri vēlas uzlabot savu dzīvi un karjeru. Taču, kāds ir vidējais kouča klients? Lai gan katrs klients ir unikāls, ir dažas kopīgas iezīmes, kas raksturo tipisku klasiskā kouča klientu. Apskatīsim tās tuvāk.   1. Vecums Vidējais kouča klienta vecums parasti svārstās no 30 līdz 50 gadiem. Šajā

Vidējais kouča klienta portrets: kas viņi ir un ko viņi meklē? Read More »

ORIENTĒŠANĀS NEZINĀMAJĀ - PRAKTISKI PADOMI

Vebināra ieraksts “Orientēšanās nezināmajā – praktiski padomi”

Mēs dzīvojam laikmetā, kurā pārmaiņas un nenoteiktība ir kļuvušas par mūsu ikdienas neatņemamu sastāvdaļu. Tehnoloģiskie sasniegumi, globālās ekonomiskās izmaiņas un sociālie satricinājumi prasa no mums spēju ātri pielāgoties un atrast jaunus veidus, kā orientēties šajā nezināmajā. Bet kā mēs varam to paveikt efektīvi un ar pārliecību? Izpratne par to, kā virzīties nezināmajā, nekad nav bijusi

Vebināra ieraksts “Orientēšanās nezināmajā – praktiski padomi” Read More »

Koučinga atšķirības no citām disciplīnām

Koučinga atšķirības no citām disciplīnām

Koučings aizņemas no daudzām jomām un virzieniem, lai izmantotu pilnu izaugsmes domāšanas spektru. Tomēr ir svarīgi apzināties galvenās atšķirības starp koučingu un citām disciplīnām, piemēram, terapiju, psiholoģiju, mentoringu, supervīziju un konsultēšanu, lai izvēlētos sev piemērotāku palīdzības veidu. Koučings nav panaceja un reizēm labāk izvēlēties citu pieeju vai tās apvienot labāka un ātrāka rezultāta sasniegšanai. Terapija:

Koučinga atšķirības no citām disciplīnām Read More »

Koučinga aktualitāte

Kāpēc koučings šobrīd un nākotnē būs aktuāls kā vēl nekad?

Vai esat kādreiz juties, ka dzīve skrien tik ātri, ka nav laika apstāties un padomāt par saviem mērķiem? Vai arī esat saskāries ar situācijām, kad šķiet, ka nezināt, kāds būtu nākamais solis karjerā vai personīgajā dzīvē? Šīs sajūtas ir pazīstamas daudziem, un tieši šajā brīdī sākam saprast, kāpēc koučings kļūst par neatņemamu palīgu mūsdienu pasaulē.

Kāpēc koučings šobrīd un nākotnē būs aktuāls kā vēl nekad? Read More »

Kouča un klienta atbildības koučinga procesā

Kouča un klienta atbildības koučinga procesā

Koučinga procesā gan koučam, gan klientam ir būtiskas un skaidri definētas lomas un atbildības. Veiksmīga sadarbība prasa aktīvu iesaistīšanos, uzticību un atbildību no abām pusēm. Koučs darbojas kā procesa vadītājs, atbalstītājs, aktīvs klausītājs, atbildības turētājs un motivētājs, savukārt klients ir aktīvs dalībnieks, uzņēmējs, pašreflektējošs un atvērts uztvērējs. Tikai kopīgi strādājot, koučs un klients var sasniegt

Kouča un klienta atbildības koučinga procesā Read More »

Kouča kompetences pēc tomasa J.Leonarda

Kouča kompetences pēc Tomasa J.Leonarda

Tomass J. Leonards, kuru bieži dēvē par “koučinga tēvu,” izstrādāja pamata kompetences, kas veido efektīvas koučinga prakses pamatu. Šīs kompetences ir izstrādātas, lai vadītu koučus sniegt augstas kvalitātes koučinga pakalpojumus un nodrošināt, ka klienti sasniedz savus vēlamo rezultātus.   Tomasa J. Leonarda izstrādātas pamata koučinga kompetences ir: Atbilstība ētikas vadlīnijām un profesionālajiem standartiem Šī kompetence ietver

Kouča kompetences pēc Tomasa J.Leonarda Read More »

Koučinga filozofija

Koučinga filozofija

Koučinga filozofija balstās uz pārliecību, ka katram cilvēkam ir potenciāls sasniegt savus mērķus un pārvarēt šķēršļus. Koučinga process ir orientēts uz pozitīvu un praktisku pieeju, kas palīdz klientiem atklāt savas spējas, stiprināt pašapziņu un attīstīt nepieciešamās prasmes. Galvenie koučinga filozofijas aspekti ietver: Pašapziņas attīstīšana: Koučinga procesā klienti tiek aicināti izzināt savas vērtības, intereses un stiprās

Koučinga filozofija Read More »

Refleksijas metode

3W metode pašrefleksijai

Pētījumi liecina, ka regulāra refleksijas prakse palielina spēju demonstrēt emocionālo inteliģenci, sociālās prasmes un mācīšanos. Refleksija reizēm ir smags, bet jaudīgs rīks, kas palīdz uzlabot veiktspēju. Tas nav viegli, jo liek godīgi paskatīties uz sevi, savām stiprajām un vājajām pusēm un jomām, kurās nepieciešami uzlabojumi. Refleksijas prakse bieži noved pie pārdomām, mācībām un idejām, ko

3W metode pašrefleksijai Read More »

Klausīšanās prasmes

Klausīšanās Prasmes: Līmeņi, Ieguvumi un Treniņš

Klausīšanās prasme ir viena no vissvarīgākajām komunikācijas prasmēm, kas ļauj mums efektīvi sazināties, saprast un reaģēt uz citiem cilvēkiem. Klausīšanās nav tikai dzirdēšana; tā ietver aktīvu iesaisti un izpratni. Ir vairāki klausīšanās līmeņi, kas atšķiras pēc uzmanības, dziļuma un mērķa. Virspusēja Klausīšanās: Šajā līmenī klausītājs pievērš minimālu uzmanību runātājam, iespējams, vienlaikus nodarbojoties ar citām lietām.

Klausīšanās Prasmes: Līmeņi, Ieguvumi un Treniņš Read More »

Scroll to Top