Kā paaugstināt stresa izturību?

Kā paaugstināt stresa izturību?

Facebook
LinkedIn

👉 Kustieties! 

Pirmā taktika kā ātri samazināt stresu un sākt justies labāk, uzlabot garastāvokli un novērst jūsu domas. Regulāras sporta nodarbības – ritmiskie vingrinājumi (soļošana, skriešana, peldēšana, dejošana) ar prāta kontroli.

👉 Komunicējiet! 

“Aci-pret-aci” parunāšanās izraisa hormonu izdali, kas mazinās jūsu stresu. Pavadiet vairāk laika ar cilvēkiem un neļaujiet dzīves rutīnai atņemt jums sociālo dzīvi. Ja jums nav plaša paziņu loka, veidojiet tādu (piem. uz kopīgām interesēm balstītu).

👉 Iesaistiet jūsu sajūtas! 

Sajūtas, skaņas, garša, smarža, pieskāriens, kustība… Kas jums ir vispiemērotākais? Atrodiet savu galveno uztveres kanālu un izmantojiet to! Kas jūs nomierina – mūzika, svaigi grauzdētas kafijas marža, dzīvnieku apkope..?

👉 Strādājiet pie sava EQ paaugstināšanas! 

Savu emociju pārzināšana un māka tās pārvaldīt, kā arī citu cilvēku emociju atpazīšana, strauji paaugstina stresa noturību!

👉 Iemācieties atslābināties! 

Jūs nevaram pavisam izvairīties no stresa dzīvē, tomēr jūs varat kontrolēt cik ļoti tas iespaido jūs! Atrodiet savu veidu un praktizējiet regulāri – joga, meditācija, dziļā elpošana.. Tas ne tikai atslābinās tagad, bet arī sniegs augstāku izturību stresa situāciju gadījumā.

👉 Ēdiet veselīgi! 

Jūsu ēdiens iespaido jūsu stresa toleranci! Konservanti, rafinēti ogļhidrāti, saldas uzkodas utt var padziļināt jūsu stresa simptomus. Svaigi augļi un dārzeņi, augstas kvalitātes proteīns un omega taukvielas palīdzēs jums vieglāk uztvert dzīves grūtības.

👉 Atpūtieties pietiekami! 

Noguruma sajūta var palielināt stresu, liekot mums domāt neracionāli. Ja jums jau ir problēmas ar miegu, tad šo vajadzētu risināt pirmām kārtām!

Materiālu sagatavoja: Laila Snidzāne

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *