Mentālās veselības diena

10.oktobris – Mentālās Veselības Diena!

10. oktobris ir Pasaules Mentālās veselības diena, kad arī mēs vēlamies atgādināt un aicināt parūpēties par savu labsajūtu un mentālo veselību.
Kas to ikdienā var palīdzēt nodrošināt, te daži ieteikumi no mūsu labbūtības treneres Evija van der Beek:
1. Katru rītu pajautā sev – mans enerģijas līmenis no 1-10? Ja zems – kas nepieciešams, lai būtu vairāk enerģijas?
2. Katru vakaru: mans stresa līmenis šodien no 1-10 bija…. Ja stresa līmenis jau kādu laiku 6-10, saprast, kas tam par iemeslu un padomāt, kā to var novērst.
3. Svētdien padomāt: kas man nākamnedēļ nepieciešams, lai justos labi (darbā – atbalsts, samazināts darba apjoms, neuzņemties jaunus pienākumus; pateikt NĒ biežāk; mājās – sadalīt pienākumus ar vīru/sievu, kas saistās ar bērniem, atrast 1 h brīvu laiku tikai sev, palasīt grāmatu mierīgi, digitālā detoxa sestdiena u.c.)
4. Zināt, kas “uzlādē baterijas”: konkrēta mūzika, saruna ar draudzeni, izstāde, pabūt vienam, sporta aktivitātes, laba filma, garšīgas vakariņas pie skaisti klāta galda, izjāde ar zirgu, pirts vai kāds neprātīgs piedzīvojums.
5. Zināt, kas ir mana atbalsta sistēma – pie kā varu vērsties, ja būs nepieciešams. Un nekautrēties jautāt palīdzību. Šis nav laiks būt stipriem vienatnē, šis ir laiks vienam otru atbalstīt.
Un protams, rūpes arī par fizisko veselību. Lai izdodas!
Please follow and like us:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *