Joanna Kristīne Golubeva par transformāciju spēlēm

Koučinga / transformācijas spēļu apraksti

 

Vai zināji, ka pētīt savus mērķus, vērtības, uzskatus, ierobežojumus un resursus var arī ar transformācijas spēļu palīdzību? Var, jā, pie tam tas ir ļoti spēcīgs veids kā ātri tikt pie savām visvērtīgākām atziņām. Šeit atradīsi dažu spēļu aprakstus, kas ir pieejami pie mums. Ja kāda ienteresēs, raksti Joannai un izmēģini! Un, ja vēlies uzzināt par spēlēm un kartiņām vairāk, kā arī, uzzināt kā izstrādāt savu spēli, piesakies rudens 5 nodarbību ciklam “Transformācijass spēles un metaforiskās kartiņas“!

 

Misija: mani talanti un bremzītes.

Spēles mērķis – atklāt savus talantus sevī, sadarbībā ar pasauli, bremzītes, kas traucē realizēties un misijas realizēšanas iespējas. Spēlē ir 3 daļas – personīgie talanti un bremzītes, kāda ir komunikācija ar pasauli – kas palīdz, kas traucē un trešā/ noslēguma daļa, ko pasaulei dos manas misijas realizācija un kas man var palīdzēt to izdarīt. Spēli var spēlēt gan individuāli, gan grupās (līdz 12 cilvēki). Komandām, kas ir virs 12, spēles formāts tiek pielāgots individuāli. Paredzamais laiks grupā 3,5 stundas.

 

Pārmaiņu ceļi.

Spēles mērķis – atrast jaunu veidu jeb uzvedību kā realizēt savu mērķi. Spēlē ir 10 ceļi, kuri palīdz spēlētājam apzināties veidus, kā sasniegt mērķi, tiek izmantoti arī arhetipi: gaismas jeb spēcīgie, kas šobrīd jau palīdz un ēnas jeb vājie, kas traucē personu iegūt to, ko vēlas. Spēli var spēlēt gan individuāli, gan grupās (līdz 12 cilvēki). Komandām, kas ir virs 12, spēles formāts tiek pielāgots individuāli. Paredzamais laiks grupā 3,5 stundas.

 

Vērtību māja.

Spēles mērķis – izprast vērtības un nozīmi no trīs skatu punktiem: 1. vērtības, ko devusi ģimene, 2. vērtības, kas iegūtas dzīves laikā un 3.vērtības, kas aizmirstas un noliktas bēniņos. Vērtību izpēta un apzināšanās daudz precīzāk ļauj noteikt pašreizējo dzīves labbūtību un emocionālo stāvokli un pieņemt lēmumu, ko darīt tālāk. Spēli var spēlēt gan individuāli, gan grupās (līdz 12 cilvēki). Komandām, kas ir virs 12, spēles formāts tiek pielāgots individuāli. Paredzamais laiks grupā 3,5 stundas.

 

Dejojošā ar vilkiem.

Spēle tikai dāmām par viņu pašapziņu, savu lomu dzīvē. Spēlē ir 8 arhetipi un katrs spēlētāja pēta, kas šobrīd ir spēcīgais arhetips, bet kurā arhetipa uzvedības modelī dalībniece ir iesprūdusi un tas traucē pilnvērtīgi realizēties dzīvē. Spēli var spēlēt gan individuāli, gan grupās (līdz 6 cilvēki).  Paredzamais laiks grupā 4,5 stundas.

 

Dejojošā ar vilkiem un vīriešiem.

Spēle tikai dāmām par attiecībām ar savu partneri, vai vēlas attiecības, bet to nav. Spēlē ir 8 arhetipi un katrs spēlētāja pēta, kas šobrīd ir spēcīgais arhetips, bet kurā arhetipa uzvedības modelī dalībniece ir iesprūdusi un tas traucē pilnvērtīgi un veselīgi veido attiecības. Spēli var spēlēt gan individuāli, gan grupās (līdz 6 cilvēki). Paredzamais laiks grupā 4,5 stundas.

 

Domu labirints.

Spēles mērķis – atrast personīgos ierobežojošos uzskatus, kas traucē atrisināt esošo situāciju vai ieraudzīt problēmas risinājumu. Spēles unikalitāte ir tajā, ka spēlētāji paši izvēlas gājienus un virzienu, bet spēles lauka attēli un vārdi ir kā metaforas, kas palīdz savienot radošo ar loģisko un piekļūt apslēptajām atbildēm. Spēli var spēlēt gan individuāli, gan grupās (līdz 12 cilvēki). Komandām, kas ir virs 12, spēles formāts tiek pielāgots individuāli. Paredzamais laiks grupā 3,5 stundas.

 

Attiecību virsotne.

Spēle ir par to, kā veido veselīgas attiecības ar jebkuru cilvēku. Spēles laikā dalībnieks veido jaunus uzvedības paternus, lai izietu ārpus upura-glābēja- varmākas pozīcijās attiecībās un varētu turpmāk atbildīgi un apzināti veidot attiecības. Spēli var spēlēt gan individuāli, gan grupās (līdz 6 cilvēki). Paredzamais laiks grupā 3,5 stundas.

 

Dzimtas resursi un bloki.

Spēle par cilvēka saistību ar dzimtu 7 paaudzēs. Katrai paaudzei ir nozīme mūsu dzīvē, caur septiņām paaudzēm dalībnieks nokļūst pats pie savas zemapziņas un saņem vajadzīgās atbildes par konkrētā jautājuma vai problēmas risinājumu. Nav obligāti jāzina dzimtas vēsture. Spēli var spēlēt gan individuāli, gan grupās (līdz 6 cilvēki). Paredzamais laiks grupā 4 stundas.

 

Es un mani ēšanas paradumi.

Spēles mērķis – apzināties savus ēšanas paradumus un ieraudzīt savu uzskatu ietekmi uz ēšanas paradumiem. Spēles lauciņi ir kā atslēgas, aiz kurām ir jautājumi par konkrēto tēmu – dārzeņi, pamatēdiens, izsalkums. Jautājumi ir par cilvēka pieredzi, emocijām, uzskatiem, tradīcijām, domāšanas un uzvedības veidu, lai radītu katram dalībniekam skaidru priekšstatu, kā šobrīd ēšana saistīta ar dalībnieka dzīves sistēmu un kur ir robi, kas jālabo. Spēli var spēlēt gan individuāli, gan grupās (līdz 8 cilvēki). Paredzamais laiks grupā 4 stundas.

 

Joanna Kristīne Golubeva – MetaCoach centra trenere un izmaiņu koučs jūsu personīgajām dzīves pozitīvajām pārmaiņām, vada 8 koučinga spēles (Pārmaiņu ceļi, Misija: mani talanti un bremzītes, Attiecību virsotne, Dejojošā ar vilkiem (2.daļa “…ar vīriešiem), Es un mani ēšanas paradumi, Domu labirints, Vērtību māja, Dzimtas resursi un bloki)

Please follow and like us:
Scroll to Top
Scroll to Top